Hledat

Drobečková navigace

Aktuality > Škola > Aktuality > Organizace výuky s platností od 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020

Organizace výuky s platností od 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020



Datum konání:
12.10.2020
Datum ukončení:
včera

Organizace výuky s platností od 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020 (změna je provedena v souladu s USNESENÍM VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 8. října 2020 č. 997 o přijetí krizového opatření):

V týdnu 12. – 16. 10. 2020 se prezenční výuky zúčastní polovina žáků ze 6. ročníku –  1. skupina podle dělení na jazyky (informaci o rozdělení dostaly děti během pátku), žáci 7.A, 8.A a 9. třídy. Výuka proběhne podle běžného rozvrhu hodin.

Distanční formy vzdělání se ve výše uvedeném týdnu zúčastní polovina žáků 6. ročníku – 2. skupina děleno podle skupin na jazyky a informatiku, 7.B, 8.B.

V následném týdnu od 19. 10. – 23. 10. 2020 se třídy vymění. 9. ročník bude upřesněn příští týden.  

V souladu s novelou školského zákona je účast žáků na distančním vzdělávání povinná. Distanční vzdělávání proběhne částečně formou online hodin v platformě TEAMS podle předem stanoveného rozvrhu, který žáci obdrželi v pátek a který je uložen na stránkách školy.

Děti si pod vedením učitelů

- založily školní účty,

- naistalovaly si na svých zařízeních zmíněnou komunikační platformu TEAMS (návod na stažení aplikace TEAMS ZDE),

- učily se pracovat v režimu online hodin dle přiloženého rozvrhu hodin.

V případě neúčasti na online hodině musí být žák zákonným zástupcem řádně omluven v souladu se školní řádem.

Druhou část žáci budou pracovat samostatně na zadaných úkolech, které budou mít na Škole v pyžamu nebo na TEAMS (podle dohody s vyučujícími). Žáci opět mají zajištěnou registraci a společně s TU obě prostředí vyzkoušeli.

Pro rodiče přidáme přehled zadání na stránky školy tak, jak jste byli zvyklí v jarním období. Materiály budou přidány vždy v pondělí na celý týden, ale vzhledem k realizaci online hodin jich bude pro účastníky online výuky podstatně méně. Žáci jsou opět povinni zadání zpracovat a odevzdat podle instrukcí vyučujících.

V případě, že není v rodině možné připojení na internet, dostanou žáci zvláštní zadání, které si vyzvednou individuálně ve škole vždy v pondělí v 9.00 hodin ráno (nebo v jiném čase v pondělí, který si předem domluví s vyučujícím).

Žáci, kteří budou plnit vzdělávání distanční formou, mají možnost odebírat dotované školní obědy v souladu s pravidly pro odběr obědů pro cizí strávníky – do stravovacích nádob, které budou v jídelně ideálně den předem, aby bylo možné stravné nádoby v souladu s přepisy desinfikovat. Všichni žáci, kteří jsou na distanční výuce, mají automaticky oběd odhlášený. Kdo chce oběd odebírat, musí si ho individuálně přihlásit ve školní jídelně. Pro týden od 12. 10. 2020 je možné si oběd přihlásit až od úterý 13. 10. 2020, neboť vedoucí školní jídelny nemá možnost přes víkend zajistit změny v dodávce potravin v takovém rozsahu, jaký by byl potřebný. Na oběd mohou jít ti žáci, kteří si sami v pátek oběd aktivně přihlásili u třídních učitelů.

Pokud se dítě distanční výuky neúčastní a oběd bude mít přihlášený, bude cena oběda stejná jako pro cizí strávníky.

Dítě v karanténě, které se zúčastní distanční výuky, má na dotovaný oběd nárok. Ten ale musí odebrat osoba, které se karanténa netýká ve výše uvedeném režimu.

Na pondělí 26. 10 a na úterý 27. 10 byly MŠMT vyhlášeny dny volna před podzimními prázdninami. V těchto dnech nebude probíhat výuka a žáci nemají nárok na dotovaný oběd. Nebude otevřená ani školní družina.

 

S platností od pondělí 12. 10. 2020 jsou do odvolání zrušené všechny školní kroužky.

Mgr. Lada Morávková

6.tř..jpg

7.B.jpg

8.B.jpg